میهن داکس با طعم جدید

به پاس قدردانی از تمامی بازدیدکنندگان و همراهان همیشگی میهن داکس که باعث پیشرفت روز افزون ما و همچنین امیدی برای ادامه بودند بر آن شدیم که این بار محیط میهن داکس را دلنشین تر از گذشته برای کاربران آماده سازیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد لذا چنانچه مورد یا نکته نظری در ضمینه بروزرسانی اخیر میهن داکس دارید آن را از طریق بخش تماس با ما با ما در میان بگذارید
با تشکر - مدیریت میهن داکس دانلود تحقیق


تاریخ:  18 شهریور 1394
تعداد صفحه:   24
قالب بندی : doc
نویسنده:   koreshzadeh
قیمت:  5000 تومان


آلفرد هيچكاك، متولد آگوست 1899 ، لندن ،‌ فرزند يك فروشنده كالا و ميوه سال فوت: 1980 . خانواده او كاتوليك بودند و آلفرد را به يك مدرسه يسوعي در لندن فرستادند. او زمان نوجواني‌اش را در مدرسه سنت ايگناتيوس گذراند. پس از آن به يك مدرسه مهندسي و دريانوردي فرستاده شد، و در آنجا مكانيك الكتريسيته، اكوستيك و دريانوردي را آموخت. در 19 سالگي حرفه فروشندگي‌ و ارزياب فني الكتريكي كابلهاي كمپاني تلگراف را بدست آورد. همزمان دورة‌ هنري را در دانشگاه لندن گذراند.هيچكاك پس از تحصيلات رسمي در كالج ژزوئيت ايگناتسيوس و اشتغال به عنوان طراح بخش تبليغات كمپاني تلگراف، در 1921 به شاخه‌ي لندني كمپاني بازيگران مشهور- لاسكي در ايسلينگتن پيوست و به كار خوشنويسي و طراحي عناوين فيلم مشغول شد. در همين كمپاني بتدريج تا فيلمنامه‌نويسي، طراحي صحنه و سرانجام دستياري كارگردان ارتقا يافت. هنگامي كه مايكل بالكن استوديوي ايسلينگتن را خريد تا كمپاني گينزبوروپيكچرز را در 1924 تأسيس كند، هيچكاك به عنوان كارگردان قرار دادي به اين كمپاني ملحق شد. ودر آن جا بود كه جادوي اكسپرسيونيسم و شيوه‌ي كامرشپيلفيلم دامن او را نيز گرفت.  

اين تأثير بر فيلم‌هاي صامت او سايه افكند و حتي به شكل محسوسي به فيلم‌هاي ناطق او نيز سرايت كرد.

نخستين موفقيت او در فيلم‌ مستأجر ( 1926 ، كه با نام داستان مه‌لندن د ر1927 پخش شد)[1] در گونه‌يي ساخته شد كه بنا بود گونه‌ي انحصاري او شود. اين فيلم اكسپرسيونيستي تريلر ( دلهره‌آور) تعليق‌دار، براي هيچكاك بيست وهفت ساله شهرت زيادي فراهم آورد. افكت‌هاي به ياد ماندني هيچكاك از همين فيلم‌سر برآوردند: حركت قدم‌هاي جنايتكاري بر كف اتاقي به ضخامت يك اينچ در طبقه‌ي بالا، كه به گوش خانواده‌يي در طبقه‌ي زيرين مي‌رسد. هيچكاك جوان پيش از بازگشت به گونه‌ي سينمايي خاص خود – و نخستين فيلم ناطق انگليسي خود – شش فيلم صامت ديگر ساخت سراشيبي 1927 ؛ سست عفاف، 1927 ؛ رينگ 1927 ؛ و اهل جزيره‌ي مان 1928 ،

حق‌السكوت ( 1929 ) ابتدا به عنوان فيلم صامت فيلمبرداري شد، اما بخش اعظم آن دوباره فيلمبرداري و به صورت ناطق دوبله شد حق‌السكوت از بهترين فيلم‌هاي دوران خود محسوب مي‌شود و سبك دوربين سيال وتركيب صداي طبيعي و صداي ساخته شده در آن قابل ملاحظه است. اين فيلم درباره زني است كه يك متجاوز به خود را به قتل رسانده و حالا شاهدان از او حق‌السكوت مي‌طلبند.

هيچكاك در اين فيلم صداي نوظهور را در خدمت ايجاد صداهاي كابوس‌گونه در وقايع روزمره‌ي زندگي به كار گرفته است. مثلاً در صحنه‌يي وجدان معذب قهرمان زن توسط صداي مداوم زنگ ورودي مغازه القا مي‌شود، در جايي ديگر كلمه‌ي « چاقو» كه از مكالمه‌يي معمولي به گوش او مي‌رسد، او را به ياد آلت قتاله مي‌اندازد اين فيلم با يكي از مايه‌هاي ويژه‌ي هيچكاكي به پايان مي‌رسد: صحنه‌ي تماشايي تعقيب بر دكورهاي مشهور – تعقيب حق‌السكوت بگير توسط پليس بر گنبد موزه‌ي بريتانيا.



فعالیت ها

پاره ای از گزارشات در مورد فعالیت های میهن داکس

20

گوگل امروز

444

آنلاین ها

33579

بازدید

452

کاربران

669

خریدها

43057

مقالات

اطلاعات تماس

ایران - بوشهر
میدان رفاه - خیابان دوم
کافی نت طورسینا
تلفن: 33447933-077
میهن داکس را محبوب کنید: